Terima kasih

PAID CC22

INFO PENTING! KENAPA RAMAI ORANG SEKELILING KITA MENGALAMI SAKIT LUTUT?
.
.
Sakit lutut ni boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tak kira umur. Sakit lutut boleh berpunca daripda kecederaan, sakit sendi, sakit tulang, sakit otot dan ostoatrhritis.
Dari kesemua yang saya senaraikan kat atas, yang paling kerap terjadi adalah ostoarthritis dari keluarga ARTHRITIS. Bila dah sampai satu tahap ARTHRITIS ni boleh menyebakan kesakitan yang amat sangat sehingga menyukarkan pesakit melakukan urusan harian!
.
ARTHRITIS Tu Apa?
.
ARTHRITIS bermaksud "radang sendi". Dalam ARTHRITIS, proses proses penuaan yang berlaku menyebabkan kehausan pada tulang rawan. Ini kemudiannya akan membawa kepada pergeselan tulang di antara satu sama lain dan seterusnya akan menyebabkan kesakitan. Risiko untuk anda menghidapi arthritis semakin tinggi seiring dengan peningkatan usia. Dalam bahasa mudahnya mereka yg berusia lebih mudah diserang arthritis.. Sebab tu bila pergi klinik pun doktor akan cakap
“Biasala Makcik, Bila Umur Dah Banyak Ni Memang Senang Sakit Lutut..".
.
.
FAKTA : LEBIH 50 JUTA PENDUDUK DUNIA TELAH DISAHKAN MENGHIDAP ARTHRITIS.
.
Arthritis bukanlah penyakit keturunan mahupun berjangkit. Namun begitu, dengan mempunyai gen-gen tertentu ia juga boleh meningkatkan risiko untuk mendapat arthritis. Faktor usia adalah punca utama kerosakan tulang rawan.
Bila sampai satu tahap tulang rawan ini akan menjadi semakin nipis yang menyebabkan pelanggaran berlaku antara tulang dan menyebabkan kesakitan yang teramat sangat sehingga membataskan aktiviti harian kita seperti berjalan, bersolat dan menunggang kereta.
.
“APA TANDA2 ORG YG ADA ARTHRITIS NI TUAN?”
.
Kebiasaannya tanda-tanda awal yang dialami pesakit ARTHRITIS adalah.
- Sendi Membengkak
- Terasa Hangat Di Sekitar Kawasan Lutut
- Terasa Sakit Apabila Terkena Bebanan
- Sukar Dibengkok Atau Diluruskan
- Sakit Ketika Berjalan
.
ADAKAH ANDA PERNAH MENGALAMI MASALAH DI ATAS?
.
Kami Wasima Wafa Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat pengeluar produk kesihatan jenama AMANI.
Alhamdulillah...Syarikat kami telah beroperasi selama 3 tahun dan telah berjaya membantu lebih 350 ribu orang dalam penjagaan kesihatan lutut.
.
KEPAKARAN kami adalah membantu mendidik, dan memberi kesedaran kepada masyarakat tentang PENJAGAAN KESIHATAN LUTUT supaya mereka dapat menjalani aktiviti harian dengan penuh keceriaan dan gembira disamping menunaikan ibadat dengan penuh kesempurnaan.
.
MASALAHNYA ialah ramai orang di luar sana yang tidak tahu apakah amalan hidup dan pemakanan sihat untuk menjaga kesihatan lutut mereka. Sehingga Pada Satu Tahap Umur, mereka mengalami masalah sakit lutut dan mereka menjadi panik dan tidak tahu apakah langkah-langkah atau rawatan pilihan yang ada untuk menyelesaikan masalah sakit lutut mereka.
.
Oleh itu, kami di Wasima Wafa Sdn Bhd mengambil inisiatif untuk membantu, mendidik dan memberi kesedaran kepada masyarakat di luar sana dengan memberikan ebook, video, info, khidmat nasihat dan pemeriksaan secara PERCUMA melalui Kempen "SOLUSI LUTUT AMANI" yang kami jalankan di seluruh negara.
.
.
Mahukan khidmat nasihat PERCUMA tentang penjagaan lutut?
>> Whatsapp 'AMANI' ke 017-324 6660 SEKARANG!
>> Whatsapp 'AMANI' ke 017-324 6660 SEKARANG!
>> Whatsapp 'AMANI' ke 017-324 6660 SEKARANG!
.
.
PS : PERCUMA Ebook penjagaan sakit lutut ‘SOLUSI LUTUT AMANI’ bernilai RM49 untuk pemanggil bertuah hari ini!
.
#SolusiLututAmani
#JomJagaLutut
#WasimaWafa
#AmaniMalaysia
...

View on Facebook

RUPA-RUPANYA DAH LAMA MAK CARI PENAWAR SAKIT LUTUT
.
.
Satu hari ternampak mak tengah sembahyang atas kerusi. Aikkk bila masa plak sembahyang atas kerusi ni, teruk jugak ke sakit lutut dia?. Lepas je sembahyang terus interview mak.

" Lama dah ke solat atas kerusi? sakit sangat ke lutut? jatuh ke? "

Macam-macam soalan yang saya tanya. Macam peluru berpandu. Mak senyum je sambil explain satu persatu.

Dah lama rupanya dia sakit cuma tak tunjuk sangat tapi sejak dua menjak ni makin teruk sikit kadang-kadang sampai nak kebas separuh badan, lutut pun tak boleh bengkok time nak sujud. Aduhhh tersentak jugak time tu, masakan supermak saya yang power ni kehulu ke hilir dengan senjata peperangan (senduk dan penyapu) tiba-tiba kurang sihat. Macam-macam jugak lah mak minum dan makan sebagai penawar sakit lutut tapi sama juga. Walaupun sakit tapi mak masih senyum. Susahlah nak tengok dia mengeluh penat ke atau sakit ke.
.
.
Aritu ada terdengar dalam radio dan TV ada satu syarikat yang buat kempen kesedaran sakit lutut. Produk jenama Amani dari Syarikat Wasima Wafa. Sedar tak sedar memang ramai rupanya yang sakit lutut macam mak saya.
.
.
Sy cuba la buat kajian sikit berkenaan produk Amani. Ada 3 jenis produk Amani sekarang ni. Yang paling lama pernah dengar Gel Amani. Dengar je dulu.. tapi tak pernah nak cuba lagi.. sebab konon2 tak ada sakit lutut.. Sekarang Amani dah ada keluarkan Pati Jus Amani dengan Losyen Amani.
.
.
Berdasarkan respon testimoni pelanggan Amani banyak juga info saya dapat.. Saya pikir, memang sesuai la produk #Amani untuk mak, ayah dan sy sendiri yang umur semakin meningkat. 😀
.
.
Setelah berbincang dengan suami, kami decide untuk bagi mak cuba Gel Amani dan Pati Jus Amani. Tak kisah berapa harga asalkan mak kembali sihat..
.
.
Balik kampung jumpa mak terus hulurkan hadiah Amani..
"Try dulu mak jangan lupa baca bismillah, niat kita nak berubat kalau Allah izin mak baik kami dah cukup gembira, boleh solat tanpa guna kerusi pun kira dah syukurlah" kata saya.

Minggu kedua lepas dia minum saya follow up, macam doktor plak kan... tanya dia... alhamdulillah ada kesan positif dia rasa ok sikit tapi still sembahyang atas kerusi.. Lps sebulan guna Amani. Alhamdulillah mak cakap kaki dah boleh lipat..Minum pati jus Amani badan pon rasa bertenaga je..
.
.
Fuhh ada satu perasaan yang tak dapat digambarkan bila kita tengok ibu bapa, adik beradik, sedara, kawan-kawan dan orang sekeliling kita tersenyum gembira. Bak orang putih kata 'speechless'. Bagi kesan yang positif pulak tu mesti kita pun gembira, betul? Pahala pun dapat, insyaAllah. Dalam kita mengejar cita-cita jangan lupa orang yang kita sayang kay.
.
Kalau ada pembaca yang ada ibu atau ayah atau sesiapa saja yang mempunyai masalah sama dengan ibu mentua saya ini, bertindaklah sekarang. Kita tak tau bila Allah akan jemput dia. Gembirakan lah dia sementara hayat dia masih ada. Usah bertangguh lagi. Nanti menyesal di kemudian hari.

Hubungi saya di 017-324 6660 (Farah) untuk konsultasi percuma.
Hubungi saya di 017-324 6660 (Farah) untuk konsultasi percuma.
Hubungi saya di 017-324 6660 (Farah) untuk konsultasi percuma.

#solusilututamani
#mygelamani
#kedailutut
...

View on Facebook

LUTUT SENDI PALING BERISIKO
AWAS !! Andai Tidak Dijaga Dari Awal, Kualiti Hidup Akan Berterusan Terganggu...

#MetroAhad
#MukaSurat28
#SolusiLututAmani
#JomJagaLutut
...

View on Facebook

Selamat Tahun Baru 2017.

Tahun 2016 telah pergi meninggalkan kita dengan banyak cerita suka duka..
.
Semoga Tahun 2017 Menjadi Lembaran Baru Untuk Kita Merangka Masa Depan Yang Lebih Bahagia..
...

View on Facebook

>>>BANTU ORANG TANPA BERI WANG !
.
Mungkin anda dapat bantu insan lain yang MENDERITA sakit lutut dengan share post ni.
.
Alhamdulillah telah ramai yang berjaya mengelakkan & melegakan sakit lutut selepas membaca info dalam ebook yang kami berikan secara PERCUMA.
.
#SolusiLututAmani
#JomJagaLutut
...

View on Facebook